Nowość na polskim rynku.

Informacje widoczne na ekranach dotykowych na bieżąco aktualizowane są o serwisy informacyjne, prognozę pogody, repertuar kin i inne niezbędne wiadomości.
  • pierwszy polski interaktywny przystanek
  • dotykowe technologie w przestrzeni miejskiej
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • rozrywka i bieżące informacje
  • ogromny potencjał reklamowy
Aktualny

Interaktywny przystanek to antidotum na zmiany w komunikacji miejskiej, opóźnienia, korki i remonty. Przyjazny turystom, osobom starszym i niepełnosprawnym i co najważniejsze - zawsze aktualny. Urządzenie składa się z interaktywnych gablot wyposażonych w ekrany LED, kamery i systemy rozpoznawania ruchu. Zewnętrzny ekran ma charakter reklamowy, wewnętrzny to informacja i rozrywka dla podróżnych. Dzięki połączeniu z internetem oraz synchronizacji oprogramowania przystanku z systemami zarządzania transportu miejskiego, wyświetlane komunikaty są aktualizowane na bieżąco. Nie ma więc ryzyka, że zmiany w rozkładzie jazdy zaskoczą podróżnych.

Pro-społeczny

Oprogramowanie informacyjne to elektroniczny rozkład jazdy, prognoza pogody, serwis informacyjny i kulturalne. Z myślą o turystach zainstalowano także mapy, nawigację ``jak dojadę`` oraz przewodnik po zabytkach. Z aplikacji może korzystać kilka osób jednocześnie. Rozkład jazdy może być powiększany. Przystanek posiada translator języka migowego. Tłumacz może pomóc osobie głuchoniemej porozumieć się z innymi podróżnymi, w razie potrzeby - wezwać pomoc. Aplikacje rozrywkowe to wykreślanka słowna i puzzle. Na przystanku można umieścić ogłoszenia lokalne. Oprogramowanie przystanku może być dowolnie rozszerzane. Wszystko zależy od zapotrzebowania, lokalizacji wiaty i pomysłów.

Reklamowy

Interaktywny przystanek to wspaniałe narzędzie reklamowe - zaciekawia, zachęca do interakcji, a przy tym wykorzystuje czas oczekiwania na przyjazd autobusu lub tramwaju. Twórcy urządzenia mają nadzieję, że sprzedaż reklam będzie sposobem na amortyzację kosztów wiaty. Dzięki kamerze z czujnikiem ruchu i odpowiednim aplikacjom, system może rozpoznawać osoby znajdujące się w pobliżu wiaty i do nich kierować przekaz reklamowy. Kampanie mogą być zróżnicowane ze względu na dzień i godzinę wyświetlania. Inne reklamy będą prezentowane rano, inne w weekend, inne w czasie świąt. Efekty działań na przystanku mogą być mierzalne w rozmaity sposób, np. przy pomocy kamery.

Oszczędny, odporny

Zastosowane w przystanku ekrany posiadają martycę LED, dzięki czemu są energooszczędne. Istnieje także możliwość dostosowania parametrów wiaty do pory roku lub godizny. W ten sposób ekrany mogą pracować np. w trybie oszczędnym nocą. Urządzenie umożliwia łączność z internetem. Konstrukcja posiada szereg zabezpieczeń przeciw dewastacji, m.in. hartowane, odporne na uderzenia szkło, które przewodzi dotyk. Sprzęt jest przystosowany do funkcjonowania przy różnych warunkach atmosferycznych. Interaktywa wiata może być instalowana bez konieczności przebudowy całego przystanku, w miejscu obecnych reklam typu City-Light. W ten sposób koszt multimedialnego urządzenia jest niższy.